Батьківська сторінка

Як реагувати на погані оцінки дитини?

   Більшість мам і батьків бажають бачити свою дитину талановитою, розумною і успішною. Але часто ці очікування перетворюються в проблем, а шкільні оцінки малюка стають головною темою розмов в сім’ ї.  
     Подібні бесіди можуть викликати негативні емоції, як у дитини, так і в батьків. Побачивши оцінки в електронному журналі чи в щоденнику своєї дитини, мами і тата в паніці починають вичитувати, сварити та карати малюка. Діти батьків, які часто поводяться  таким  чином, як правило, перестають довіряти дорослим і починають приховувати оцінки. 

Не сваріть дитину за погані оцінки. Навіть якщо вас дуже засмучують погані оцінки дитини в школі, потрібно уникати читання нотацій, необґрунтованих звинувачень, осуду, погроз і покарань. Вашу відкриту негативну реакцію малюк сприйматиме як оцінку своєї особистості. Дайте зрозуміти дитині, що ви любите і приймаєте її, не зважаючи ні на що. 
Не будьте байдужим до поганих оцінок.  Не варто говорити, що шкільні оцінки нічого не варті і наводити приклади двієчників, які в результаті стали успішними людьми. Батькам варто розуміти, що двійки – це «симптоми» тих чи інших проблем в житті дитини. 
 Не виконуйте за дитину завдання. Звичайно, на пояснення досить часто не вистачає часу і здається, що набагато простіше виконати за школяра все домашнє завдання і забути про проблему. Проте це не вихід, оскільки для малюка від такої допомоги не буде ніякої користі.
Рекомендації батькам гіперактивних дітей


У своїх відносинах із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її в кожному випадку ,коли вона цього заслужила ,підкреслюйте успіхи. Це допоможе зміцнити в дитини впевненість у власних силах.
   Уникайте повторень слів «ні» і «не можна».
   Говоріть стримано,спокійно і м’яко.
   Давайте дитині тільки одне завдання на певний відрізок часу, щоб вона могла його завершити.
   Для підкріплення усних інструкцій використовуйте зорову стимуляцію.
   Заохочуйте дитину до всіх видів діяльності ,що вимагають концентрації уваги.
   Підтримуйте вдома чіткий розпорядок дня. Час прийму їжі ,виконання домашніх завдань і сну повинний відповідати цьому розпорядкові.
   Уникайте по можливості скупчень людей. Перебування у великих магазинах , на ринках, у ресторанах тощо чинить на дитину надмірно стимулюючий вплив.
   Під час ігор обмежуйте дитину тільки одним партнером. Уникайте неспокійних, гучних приятелів. Оберігайте дитину від стомлення, оскільки воно призводить до зниження самоконтролю і наростання, гіперактиdності. Давайте дитині можливість витрачати надлишкову енергію. Корисна щоденна фізична активність на свіжому повітрі: тривалі прогулянки, біг, спортивні заняття. 

 Рекомендації батькам з виховання обдарованої дитини

1. Дитина – це не експериментальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробації, це не іграшка і не втіха, не «помічник» на старість.
2. Даруйте дитині батьківську любов, повагу, створіть умови для розвитку, дайте можливість їй жити власним життям. Не задовольняйте власні емоції за рахунок дітей.
3. Допомагайте, але не заважайте їм самим робити свій вибір.
4. Виховуйте дитину як рівну собі, тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших, буде вільною, талановитою особистістю.
5. Спілкуйтесь частіше з дітьми, намагайтеся бути в курсі їх справ, підтримуйте їх у будь-якій ситуації, пояснюйте існування різних точок зору.
6. Підтримуйте родинні стосунки, влаштовуйте сімейні свята, ігри.
7. Виховуйте дитину в гармонії з природою.
8. Дайте можливість дитині спробувати себе в різних напрямках творчої діяльності, не дозволяйте кидати розпочату справу, доки не отримаєте перших результатів, щоб зробити певні висновки.
9. Спонукайте до праці, примушуйте виконувати певну роботу, навіть інколи за рахунок свого часу.
10. Радійте успіхам ваших дітей.
11. Виражайте свою любов до дітей так, щоб вони її відчули.
12. Пам’ятайте, що любов – це і турбота про інших.
13. Пам’ятайте, що проблеми дитини – це проблеми батьків і починати щось змінювати треба спочатку з себе.
Рекомендації батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей.
1. Не стримуйте розкриття потенціальних можливостей психіки.
2. Уникайте однобокості у навчанні та вихованні.
3. Не позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої енергії, рухомості, емоційності.
4. Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання, поваги до себе та оточуючих), оскільки людина, енергія якої прихована, найменш спроможна досягти висот самовираження.
5. Залишайте дитину на самоті й дозволяйте займатися своїми справами. Пам’ятайте: якщо ви хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитись без вад.
6. Підтримуйте здібності дитини до творчості й проявляйте співчуття до невдач. Уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини.
7. Будьте терплячими до ідей, поважайте допитливість, питання дитини. Відповідайте на всі запитання, навіть якщо вони, на ваш погляд, виходять за межі дозволеного.
                                                               
              Як потрібно спілкуватися батькам один з одним в                          сім’ї, щоб дитина почувалася щасливою   

1. Створити природні і доброзичливі умови спілкування в сім’ї.
2. Бути тактовними та ввічливими один з одним.
3. Не сваритися та не сперечатися в присутності дитини.
4. Цікавитися справами один одного.
5. Намагатися не критикувати своїх чоловіка чи дружину.
6. Не робити зауважень в присутності дитини.
7. Регулярно сідайте разом за стіл.
8. Обмінюйтесь думками, радьтеся з членами сім'ї, цікавтеся їх думкою.
9. Постарайтеся концентрувати свою увагу на хороших сторонах. Не дуже концентруйтеся на дратівливих звичках вашого супутника життя. Долайте своє роздратування, зверніть увагу на картину в цілому, замініть негативні емоції в своїй свідомості позитивними.
10. Робіть компліменти членам сім'ї.
11. Діліться своїми радощами і печалями. Знання подій, що відбуваються в житті всіх членів сім'ї, створює єдність, оскільки у вас з'являється загальний фундамент для досягнення успіху в майбутньому. 
12. Створити такі умови в сім’ї, при яких дитина бачитиме її в ідеалі.   

Бережіть себе і будьте щасливі.

Кращий спосіб зробити дітей хорошими - це 

зробити їх щасливими. / О. Уайльд /


Ви ніколи не замислювалися, чому дідусь і бабуся більше люблять своїх онуків, ніж дітей? Бабусі й дідусі вірили, кажуть мудреці, що душа після смерті не вмирає, і саме внуки народять дітей, в тіло яких вселиться їх душа.Сучасні діти більшу частину свого життя проводять біля телевізора чи комп'ютера. Вони мають віртуальних друзів, виконують віртуальну роботу, грають у віртуальні ігри. Від цього хворіють не тільки фізично, а й духовно. Герої мультиків і фільмів, які є кумирами дітей, часто спотвореної зовнішності, не в своєму розумі, психічно неврівноважені, вживають нецензурні слова ... Герої сучасних мультфільмів нерідко зовні бридкі, непропорційні створення, незрозумілого статі і сповідують невідомо які цінності. Діти беруть риси характеру своїх улюблених героїв, вчаться сваритися, битися, обманювати, лицемірити разом з ними. Тому не треба дивуватися, чому у дітей неприродні переваги, спотворене почуття смаку і краси, чому вони стають вередливими, цинічними і жорстокими ...Народна казка, в якій закодовані тисячолітні знання, вчить, як відрізнити добро від зла, хороше від поганого, виховує почуття дружби, любові, поваги до старших, і, найголовніше, - до близьких людей.Батькам варто було хоч краєм ока зазирнути, що робить дитина біля комп'ютера, з ким спілкується, які передачі дивиться, поцікавитися, який сенс мультиків перед тим, як вирішувати перегляд малюкові.


Тому невипадково, що діти втрачають інтерес до книги, знань, живому спілкуванню, а стають нервовими, грубими і агресивними.
Варто задуматися, яку книгу ви останній раз читали своєї дочки? Коли з сином говорили про проблеми, які його хвилюють? Коли разом з дітьми (без сторонніх людей, а тільки сім'єю) ходили в ліс, в турпохід? .. Коли просто обговорювали прочитану книгу або виконували разом якусь корисну роботу? Чому навчили свою дитину (вишивати, малювати, вирізати з дерева, в'язати ...)? А, можливо, ви й самі не можете відірватися від екрану телевізора, від чергового перегляду порожнього серіалу або телешоу? .. Тому, починайте виховання з себе!



Шановні батьки! 
Сучасний світ з його насиченістю автошляхів та вулиць повний небезпек для маленьких пішоходів. Єдиний необачний їх крок може зупинити щасливу дитячу ходу, змінивши її болем. Навчити дітей дотримуватися власної безпеки з перших самостійних кроків – обов’язок, перш за все, батьків. Пам’ятайте!Найкращим взірцем поведінки на вулицях та автошляхах для дитини є безпосередньо приклад батьків. Закликаємо Вас прислухатися до порад: проводжаючи дитину до школи та зустрічаючи після уроків, обирайте найбезпечніший маршрут від школи до дому; наголошуйте дітям про необхідність неухильного дотримання Правил дорожнього руху; вчіть дітей орієнтуватися в дорожній обстановці; при переході через дорогу міцно тримайте дитину за руку; не виходьте з дитиною на проїжджу частину із-зі транспорту, що стоїть, із-за кущів, не оглянувши попередньо дороги, - це типова помилка, і не можна допускати, щоб діти її повторювали; не дозволяйте дітям гратися поблизу доріг і на проїжджій частині вулиці; чекайте транспортний засіб тільки на тротуарах та посадкових майданчиках; обмежте своє пересування в темний час доби та в умовах поганої видимості по проїжджій частині дороги; запізнюючись до школи, в жодному випадку не перебігайте дорогу в невстановленому місці – водій не завжди може вчасно помітити Вас та правильно зреагувати. І головне будьте прикладом для дітей у дотриманні Правил дорожнього руху. Адже життя і здоров’я Вашої дитини – у Ваших руках!


Список літератури для 4 класу

  • Усна народна творчість: прислів’я, приказки, загадки, казки, легенди, смішинки, лічилки, дражнилки, скоромовки
  • Байки: А. Глібов, С. Руданський, Езоп
  • Поезія: О.Олесь, Г. Бойко, П. Ребро, К. Перелісна, Л. Костенко, Д. Білоус, О.Сенатович
  • Рудольф Распе. «Пригоди барона Мюнхаузена»
  • Редьярд Кіплінг. Казки
  • Василь Симоненко. «Цар Плаксій та Лоскотон», «Подорож в країну Навпаки»
  • Володимир Рутківський. «Бухтик з тихого затону», «Гануся»
  • Михайло Слабошпицький. «Славко і Жако»
  • Ірина Прокопенко. «Пригоди на землі та під водою»
  • Олександр Дерманський. Казки
  • Сергій Гридін. «Федько, прибулець з інтернету»
  • Ксенія Ковальська. «Канікули прибульців із Салатти»
  • Зірка Мензатюк. «Таємниця козацької шаблі»
  • Астрід Ліндгрен. «Пеппі Довгапанчоха»
  • Микола Носов. «Фантазери» (збірка)
  • Джеремі Стронг. «Гармидер у школі»
  • Роальд Дал. «ВДВ»

КОРИСНО ТА ЦІКАВО!

15 найкращих українських дитячих сайтів: казки, книги, фільми, ігри, творчість та підготовка до школи

Інтернет та комп’ютери стали невід’ємною частиною життя всього людства, у тому числі і наших дітей. Замість того, щоб хвилюватись, що дитина багато часу проводить за комп’ютером та в Інтернет, спробуймо подивитись на цю проблему з іншого боку та «взяти в союзники» нові технології у справі виховання та навчання дітей.
Використовувати комп’ютер та Інтернет для розвитку та пізнання світу дитиною – ось компроміс між «залипанням» дитини за гаджетами та намаганням батьків зайняти дітей чимось корисним.  
У цьому вам допоможе наша супер-підбірка сайтів українською мовою: пізнавайте, вчіться, творіть та розважайтеся разом з вашою дитиною!
«Левко» - дитячий сайт, що пропонує багатий вибір дитячих ігор, лічилок, загадок, віршів, казок, аудіо та відео матеріалів, поради до різноманітних саморобок, розмальовки, найпростіші кулінарні рецепти для малечі та сценарії дитячих свят. 


«Казкар» - сайт, на якому ви знайдете величезну кількість казок: українських, народів світу, літературних та маминих, а також на сайті є ігри, легенди, сценарії та окремий розділ для батьків.

«Кращі казки світу» – гарно ілюстрований сайт для малят та їхніх батьків, який містить улюблені казки з усього світу українською мовою.

«Малюк» - розвиваючий сайт для малечі та батьків: велика кількість ребусів, загадок, малюванням, казок, переказів та легенд.


«Світ дитини» – сайт, створений логопедом за фахом, яка пише вірші, чистомовки, розробляє цікаві завдання для малят. На сайті зібрано велику колекцію матеріалів для діток:  ігри, кросворди, розваги, гуморески, жарти, дитячі забавлянки, приказки та прислів'я, українські пісні та вірші, художню і навчальну літературу. 
«Весела абетка» - сайт для дітей, де можна знайти абетки, казки, лічилки, скоромовки, загадки, прислів`я.

«Нашим діткам» - розвиваючий сайт для різних вікових категорій:  дитячі музичні альбоми, відео-презентації, мультфільми, ігри, музичні сценарії свят, ноти, матеріали для раннього розвитку дітей,  матеріали для розвитку творчих здібностей, кліпи з мультиків (пісеньки), он-лайн бібліотека з книгами та журналами.



«Розвивайка» - сайт для творчих і креативних діток та їх батьків, пропонуються різні ідеї та варіанти занять прикладною творчістю з дитиною: майстер класи за декількома напрямами  - навички, що розвиваються у процесі занять, різні виробні матеріали, календарні свята. 

«Читанка» - дитяча публічна онлайн-бібліотека, у якій зібрано книги українською мовою, які вже не можна купити у книжкових крамницях. Книги можна завантажити у різних форматах
«Пустунчик» - інформаційно-розважальний портал для дітей, батьків, вихователів та вчителів, для допитливих, творчих та винахідливих. Портал пропонує користувачам різноплановий контент: невідомі раніше факти про все на світі, практичні поради та майстер-класи, багато цікавинок, які допоможуть організувати дозвілля дитини захоплююче та з користю.
Відеопроект «З любов’ю до дітей» - мультфільми онлайн та розвиваючі уроки для дітей українською мовою.
«Пепі» - розвиваючий розважальний сайт для маленьких дітей:  казки, розмальовки, мультфільми, велика бібліотека цікавих розвиваючих ігор, саморобки  та багато іншого.
«Небо» - християнський український сайт для батьків і дітей з великою колекцією мультфільмів українською мовою, які можна дивитись он-лайн або завантажити.
Простір української дитячої книги «Барабука» - проект підтримки дитячого читання, перший український універсальний інформаційний ресурс про видання для дітей та юнацтва. У центрі уваги БараБуки – вітчизняні автори, ілюстратори, перекладачі. Поміж тим можна дізнатися й про світові контексти і шляхи розвитку книговидання для дітей, а також про прийоми заохочення дітей до читання.
Ресурс для завантаження шкільних підручників – на цій сторінці ви можете завантажити  підручники для усіх класів безкоштовно.
Сподіваюсь, ці сайти допоможуть вам організувати дозвілля та навчання ваших дітей, щоб час, проведений за комп’ютером, приніс користь для вашої дитини.

 

ТЕСТ  "ДОБРА МАТИ... ДОБРИЙ БАТЬКО... " 

ВАРІАНТИ ВІДПОВІДЕЙ: "ТАК", "НІ", "НЕ ЗНАЮ".1. НА ДЕЯКІ ВЧИНКИ ДИТИНИ ВИ ЧАСТО РЕАГУЄТЕ "ВИБУХОМ", А ПОТІМ ШКОДУЄТЕ ПРО ЦЕ?
2. ДЕКОЛИ ВИ ВДАЄТЕСЯ ПО ДОПОМОГУ АБО ПОРАД ІНШИХ ОСІБ, КОЛИ НЕ ЗНАЄТЕ, ЯК РЕАГУВАТИ НА ПОВЕДІНКУ ВАШОЇ ДИТИНИ?
3. ВАША ІНТУЇЦІЯ І ДОСВІД – КРАЩІ ПОРАДНИКИ У ВИХОВАННІ ДИТИНИ.
4. ДЕКОЛИ ВАМ ТРАПЛЯЄТЬСЯ ДОВІРЯТИ ДИТИНІ СЕКРЕТ, ЯКИЙ НІКОМУ ІНШОМУ НЕ РОЗКАЗАЛИ Б.
5. ВАС ОБРАЖАЄ НЕГАТИВНА ДУМКА ІНШИХ ЛЮДЕЙ ПРО ВАШУ ДИТИНУ?
6. ВАМ ТРАПЛЯЛОСЯ ПРОСИТИ У ДИТИНИ ВИБАЧЕННЯ ЗА СВОЮ ПОВЕДІНКУ?
7. ЧИ ВВАЖАЄТЕ ВИ, ЩО ДИТИНА НЕ ПОВИННА МАТИ СЕКРЕТІВ ВІД СВОЇХ БАТЬКІВ?
8. ПОМІЧАЄТЕ ВИ МІЖ СВОЇМ ХАРАКТЕРОМ І ХАРАКТЕРОМ ДИТИНИ РІЗНИЦЮ, ЯКА ІНОДІ ПРИЄМНО ДИВУЄ ВАС?
9. ВИ НАДТО СИЛЬНО ПЕРЕЖИВАЄТЕ НЕПРИЄМНОСТІ АБО НЕВДАЧІ ВАШОЇ ДИТИНИ.
10. ЧИ МОЖЕТЕ УТРИМАТИСЯ ВІД КУПІВЛІ ЦІКАВОЇ ІГРАШКИ ДЛЯ ДИТИНИ (НАВІТЬ, ЯКЩО МАЄТЕ ГРОШІ) ТОМУ, ЩО ЗНАЄТЕ: ВДОМА ЇХ Є БАГАТО?
11. ВИ ЗНАЄТЕ, ЩО ДО ПЕВНОГО ВІКУ КРАЩИЙ ВИХОВНИЙ АРГУМЕНТ ДЛЯ ДИТИНИ — ФІЗИЧНЕ ПОКАРАННЯ (ПАСОК).
12. ВАША ДИТИНА САМЕ ТАКА, ПРО ЯКУ ВИ МРІЄТЕ.
13. ВАША ДИТИНА ЗАВДАЄ ВАМ БІЛЬШЕ ТУРБОТ, АНІЖ РАДОЩІВ.
14. ЧИ ЗДАЄТЬСЯ ВАМ, ЩО ВАША ДИТИНА НАВЧАЄ ВАС ПО-НОВОМУ ДУМАТИ, ПОВОДИТИСЯ?
15. ЧИ БУВАЮТЬ У ВАС ПРИКРОЩІ З ВАШОЮ ДИТИНОЮ?

ОБРОБКА РЕЗУЛЬТАТІВ: ЗА КОЖНУ ВІДПОВІДЬ "ТАК" НА ЗАПИТАННЯ 2,4, 6, 8, 10, 12,14 І ЗА КОЖНУ ВІДПОВІДЬ "НІ" НА ЗАПИТАННЯ 1, З, 5, 7, 9, 11, 13 І 15 НАРАХУЙТЕ СОБІ ПО 10 БАЛІВ, ЗА КОЖНУ ВІДПОВІДЬ "НЕ ЗНАЮ" НА БУДЬ-ЯКЕ ЗАПИТАННЯ — ПО 5 БАЛІВ. ПІДРАХУЙТЕ ЗАГАЛЬНУ СУМУ.

100-150 БАЛІВ. У ВАС ВЕЛИКІ ЗДІБНОСТІ ДО ПРАВИЛЬНОГО РОЗУМІННЯ СВОЄЇ ДИТИНИ. ВАШІ СУДЖЕННЯ І ПОГЛЯДИ — ДОБРІ СОЮЗНИКИ У РОЗВ'ЯЗАННІ РІЗНИХ ВИХОВНИХ ПРОБЛЕМ. ЯКЩО Й НА ПРАКТИЦІ ВАША ПОВЕДІНКА ВІДКРИТА, СПОВНЕНА ТЕРПЛЯЧОСТІ, ВАС МОЖНА ВИЗНАТИ ЗА ПРИКЛАД ДЛЯ НАСЛІДУВАННЯ. ДО ІДЕАЛУ ВАМ НЕ ВИСТАЧАЄ ОДНОГО НЕВЕЛИЧКОГО КРОКУ. НИМ МОЖЕ СТАТИ ДУМКА ВАШОЇ ДИТИНИ. РИЗИКНІТЬ, СПРОБУЙТЕ ЇЇ З'ЯСУВАТИ.

50-99 БАЛІВ. ВИ — НА ПРАВИЛЬНОМУ ШЛЯХУ ДО КРАЩОГО РОЗУМІННЯ ВЛАСНОЇ ДИТИНИ. СВОЇ ТИМЧАСОВІ ТРУДНОЩІ АБО ПРОБЛЕМИ З ДИТИНОЮ ВИ МАЄТЕ РОЗВ'ЯЗАТИ, ПОЧИНАЮЧИ З СЕБЕ. І НЕ НАМАГАЙТЕСЯ ВИПРАВДОВУВАТИСЯ БРАКОМ ЧАСУ АБО ХАРАКТЕРОМ ВАШОЇ ДИТИНИ. Є КІЛЬКА ПРОБЛЕМ, НА ЯКІ ВИ МАЄТЕ РЕАЛЬНИЙ ВПЛИВ, А ТОМУ СПРОБУЙТЕ ЦЕ ВИКОРИСТАТИ. НЕ ЗАБУВАЙТЕ, ЩО РОЗУМІТИ — НЕ ЗАВЖДИ ПРИЙМАТИ. НЕ ЛИШЕ ДИТИНУ, А Й ВЛАСНУ ОСОБИСТІСТЬ.

0-49  БАЛІВ. ЗДАЄТЬСЯ, МОЖНА БІЛЬШЕ СПІВЧУВАТИ ВАШІЙ ДИТИНІ, АНІЖ ВАМ, ОСКІЛЬКИ ЇЇ МАТИ НЕ СТАЛА ДРУГОМ І ПРОВІДНИКОМ НА ВАЖКОМУ ШЛЯХУ ЗДОБУТТЯ ЖИТТЄВОГО ДОСВІДУ. АЛЕ ЩЕ НЕ ВСЕ ВТРАЧЕНО. ЯКЩО ВИ Й СПРАВДІ ХОЧЕТЕ ЩОСЬ ЗРОБИТИ ДЛЯ СВОЄЇ ДИТИНИ, СПРОБУЙТЕ ІНАКШЕ. МОЖЛИВО, ВИ ЗНАЙДЕТЕ КОГОСЬ, ХТО ВАМ У ЦЬОМУ ДОПОМОЖЕ СВОЄЧАСНИМИ ПОРАДАМИ. ЦЕ НЕЛЕГКО, ЗАТЕ У МАЙБУТНЬОМУ ОБЕРНЕТЬСЯ ВДЯЧНІСТЮ І ЩАСЛИВИМ ЖИТТЯМ ВАШОЇ ДИТИНИ.



ЯК РОЗВИНУТИ САМОСТІЙНІСТЬ У ДІТЕЙ

  • ПАМ’ЯТКА ДЛЯ БАТЬКІВ
                                                              «ЛЮДИНА НЕ МОЖЕ БУТИ ВІЛЬНОЮ,
                                                               ЯКЩО ВОНА НЕ САМОСТІЙНА».
                                                                                         М.МОНТЕССОРІ
    1.ВИЗНАЙТЕ ОСОБИСТІСТЬ ДИТИНИ І ЇЇ НЕДОТОРКАННІСТЬ.
    2.СПРИЯЙТЕ ФОРМУВАННЮ АДЕКВАТНОЇ САМООЦІНКИ. ЛЮДИНА З НИЗЬКОЮ САМООЦІНКОЮ ПОСТІЙНО ЗАЛЕЖНА ВІД ЧУЖОЇ ДУМКИ. ФОРМУВАННЯ САМООЦІНКИ ДИТИНИ ЗАЛЕЖИТЬ ВІД  ОЦІНЮВАННЯ ЇЇ БАТЬКАМИ, ТОМУ ЩО В ЦЬОМУ ВІЦІ ДИТИНА ЩЕ НЕ ВМІЄ ОЦІНИТИ СЕБЕ САМА.
    3.ЗАЛУЧАЙТЕ ДО РЕАЛЬНИХ СПРАВ СІМ'Ї. МОЖНА ПРОВОДИТИ МІНІ-НАРАДИ ЗА УЧАСТЮ ВСІХ ЧЛЕНІВ РОДИНИ, СПІЛЬНО ПЛАНУВАТИ СІМЕЙНІ СПРАВИ.
    4.РОЗВИВАЙТЕ СИЛУ ВОЛІ ДИТИНИ. НАВЧАЙТЕ СМІЛИВОСТІ, ВИТРИВАЛОСТІ, ТЕРПЛЯЧОСТІ, ДОКЛАДАТИ ЗУСИЛЬ ДЛЯ ДОСЯГНЕННЯ МЕТИ.
    5.НАВЧАЙТЕ ПЛАНУВАТИ. СКЛАДАЙТЕ ПЛАН ДІЙ. ВЕЛИКУ І СКЛАДНУ СПРАВУ ВЧІТЬ РОЗБИВАТИ НА РЯД КОНКРЕТНИХ ДІЙ.
    6.ПРИВЧАЙТЕ ДО ПРАЦІ ЯКОМОГА РАНІШЕ. ДИТИНА МАЄ ЗНАТИ СВОЇ ДОМАШНІ ОБОВ'ЯЗКИ, ВМІТИ ВИКОНУВАТИ ДОРУЧЕННЯ.
    7.ВЧІТЬ СПІЛКУВАННЯ З ІНШИМИ ДІТЬМИ, ДОРОСЛИМИ ЛЮДЬМИ. ПРИ ЦЬОМУ ПАМ’ЯТАЙТЕ – МОДЕЛЬ БАТЬКІВСЬКОЇ ПОВЕДІНКИ СПРИЙМАЄТЬСЯ ДИТИНОЮ ЯК ЗРАЗОК ДЛЯ НАСЛІДУВАННЯ.
    8.ФОРМУЙТЕ МОРАЛЬНІ ЯКОСТІ: ДОБРОТУ, ПОРЯДНІСТЬ, СПІВЧУТТЯ, ВЗАЄМОДОПОМОГУ, ВІДПОВІДАЛЬНІСТЬ.

  •  ЯК ОЦІНЮВАТИ ШКІЛЬНІ УСПІХИ СВОЇХ ДІТЕЙ 
     

 Поради спеціалістів

Правило 1. : заспокойтесь. Пам’ятайте, що спілкуватися в люті, роздратуванні - все одно, що включити в автомобілі „газ” і натиснути на гальма.

Правило 2. Не поспішайте. Старий, вічний педагогічний гріх. Ми очікуємо від дитини все і зараз. Нам потрібно, щоб дитина вчилася сьогодні добре, ми примушуємо її – вона вчиться, але стає зубрилкою і ненавидить учіння, школу, а може й ... вас.

Правило 3. Безумовна любов. Ви любите свою дитину, незважаючи на її успіхи у школі. Вона відчуває вашу любов і це допомагає їй бути впевненою в собі і подолати невдачі.

Правило 4. : не бийте лежачого. Двійка, а для когось і сімка – достатнє покарання, тому недоцільно двічі карати за одні і ті ж помилки. Дитина очікує від батьків не докорів, а спокійної допомоги.

Правило 5. : щоб позбавити дитину недоліків, намагайтеся вибрати один – той, якого ви хочете позбавитися найбільше, і говоріть тільки про нього.

Правило 6. : вибирайте найголовніше, порадьтеся із дитиною, почніть з ліквідації тих шкільних труднощів, котрі найзначущіші для неї самої.

Правило 7. : головне : хваліть – виконавця, критикуйте – виконання. Дитина схильна будь-яку оцінку сприймати глобально, вважати, що оцінюють всю її особистість. У ваших силах допомогти відокремити оцінку її особистості від оцінки її роботи.

Правило 8. – найважче : оцінка повинна порівнювати сьогоднішні успіхи дитини з її власними вчорашніми, а не тільки з державними нормами оцінювання та неуспіхами сусідського Івана.

Правило 9. : не скупіться на похвалу; будуючи стосунки з власною дитиною, не орієнтуйтеся тільки на шкільні оцінки.

Правило 10 : виділіть у морі помилок острівок успіху, на якому зможе триматися укорінюватися дитяча віра в себе і в успіх своїх навчальних зусиль.

  •  ПРОФІЛАКТИКА ГРИПУ 

Пам'ятка з профілактики грипу та інших гострих респіраторних інфекцій (ГРІ)
ГРІ — це велика група гострих вірусних захворювань, які характеризуються повітряно-крапельним шляхом передачі та переважним ураженням верхніх дихальних шляхів. Грип є найбільш поширеним гострим респіраторним вірусним захворюванням, особливість якого у надзвичайно швидкому поширенні і вираженій інтоксикації. Механізм передачі вірусу грипу — повітряно-крапельний. Грип може призвести до тяжких ускладнень з боку легеневої, серцево-судинної, нервової, ендокринної систем.
Профілактика захворювань.
Профілактичні заходи спрямовані насамперед для підвищення резистентності організму до дії збудників грипу, а також інших ГРІ та ГРЗ.
Ефективними, особливо у період підвищення захворюваності, фахівці відзначають наступні методи профілактики:
§  повноцінне харчування з включенням вітамінів у природному вигляді;
§  загартовування та часте провітрювання приміщень;
§  вживання загальнозміцнюючих та тонізуючо-імуномодулюючих препаратів та препаратів цілеспрямованої імуностимулюючої дії.
Високоефективними є рекомендації загального санітарно-гігієнічного спрямування, зокрема:
§  Часто мити руки з милом, особливо після відвідування;
§  Прикривати ніс та рот хустинкою (або одноразовими серветками), особливо при кашлі та чиханні;
§  Широко застосовувати засоби нетрадиційної (народної) медицини, гомеопатичні препарати, оксолінову мазь.
На що необхідно звернути увагу:
§  Існують деякі особливості клінічного перебігу грипу у різних вікових группах. У дітей молодшого віку передусім можуть з'явитися симптоми нейротоксикозу (блювання, судоми) навіть на тлі субфебрильної температури тіла. У осіб похилого віку на тлі ГРВІ загострюються серцево-судинні захворювання, активуються хронічні вогнища інфекції, що суттєво впливає на клінічні прояви грипу.
§  Захворювання здебільшого починається гостро, з проявів загальної інтоксикації (озноб, відчуття жару, сильний головний біль, біль в очах). Хворого турбують загальна слабкість, ломота в попереку, крижах, суглобах, м'язовий біль, порушується сон. Привертає увагу вигляд обличчя хворого: гіперемія, одутлість, блискучі очі — загалом воно нагадує обличчя заплаканої дитини. Інкубаційний період при грипі коливається від декількох годин до 3 діб.
§  Здебільшого на другу добу хвороби з'являється сухий кашель, починає турбувати біль у грудях. На 3-5 добу кашель м'якшає, з'являється незначна кількість слизового мокротиння. Носове дихання порушене через набряк слизової оболонки.
§  Вже в перші години температура тіла може сягати 39-40°С, утримуватись на такому рівні 2-3 доби. Проте, якщо в подальшому гарячка продовжується або розвивається її друга хвиля (загалом триває довше 5-7 діб), це свідчить про розвиток бактеріальних ускладнень.
§  Лікування ГРВІ та грипу є складною проблемою, тому його має визначати лікар. Не потрібно займатись самолікуванням, це небезпечно! При своєчасному і правильному лікуванні хвороба закінчується повним одужанням.
Прес-служба МОЗ України

3. ТРУДОВЕ ВИХОВАННЯ ДИТИНИ В СІМ'Ї


Не купуйте працю

      Коли дитина стає старше , йому можна давати складніші завдання , за які батьки будуть його заохочувати. Трудове виховання полягає в тому , щоб не змушувати дитину , а стимулювати його до роботи .
      Але це зовсім не означає те , що батьки будуть купувати його працю. Звичайно , до таких методів теж іноді доводиться вдаватися , але тільки в тих випадках , коли малюк виконує відповідальну і важку роботу. В інших випадках йому потрібно пояснювати , що він є таким же членом сім'ї , тому він виконує функції нарівні з батьками , щоб вони могли більше відпочивати і проводити з ним час . Наприклад , можна привчити дитину завжди витирати пил , коли мама і тато займаються прибиранням . Ця робота не складна , але при цьому , малюк буде розуміти , що батькам без нього не обійтися і відчувати себе необхідним в сім'ї.
       Коли діти стають старші , їх потрібно починати привчати до роботи на кухні. Звичайно ж , все потрібно робити під наглядом батьків . Також не радять давати дітям гострі і важкі ножі . Але це не заважає дати дитині ніж , щоб він відрізав сир або ж покришив овочі , які легко нарізати (наприклад , варену моркву ) . Під час приготування страви варто розповідати дитині , що саме ви робите , які інгредієнти потрібні і що вийде.
       Трудове виховання має бути для дитини не тягарем , а цікавим заняттям. Під час роботи по дому ви можете розповідати малюкові казки , перетворювати все на гру . Головне , щоб йому було приємно і цікаво допомагати своїм батькам .

НАВІЩО ЧИТАТИ КНИЖКИ

naviszo_chitati_knizhki2.jpg (59.47 Kb)
Сьогодні в ролі звичайних паперових книг виступають планшети, комп'ютери, телевізори та інші гаджети. Ми не читаємо книг. Ми дивимося фільми і слухаємо аудіокниги.

Ми віддалилися самі і віддалили наших дітей від себе. Читання казок ми замінили на мультфільми сумнівного змісту, іноді зовсім не відповідні дитячому віку, чомусь вирішивши, що в сучасному світі все має бути по сучасному, у тому числі і виховання дітей, і засоби, використовувані в цьому процесі.

Розвиток грамотності починається з моменту формування в утробі матері і народження дитини. Фахівці з дитячого розвитку стверджують, що діти вчаться читати задовго до того, як вони починають говорити і формувати з слів речення. А в дошкільні роки, діти освоюють навички і знання, які стають базою для їх подальшого розвитку.

Дітям у віці 3-5 років стає доступна "теорія свідомості", іншими словами, розуміння думок, поглядів і бажань інших людей, які можуть відрізнятися від їхніх власних. Приблизно в цьому ж віці дитина починає розуміти, що думають і відчувають персонажі книг. Найбільш ефективним способом є спільне читання разом з батьками. Проведений разом час благотворно впливає на емоційний стан малюка.
Рекомендується читати не тільки перед сном, а якомога частіше.
Звичайно величезне значення матиме якість обраних книг і, що буде завантажуватися в свідомість дитини. Раніше наші батьки читали нам старі добрі казки, незаслужено забуті в наш час. А адже саме вони потрібні дитині як повітря. Саме вони дають грунт для польоту фантазії та розвитку мовлення. Більше того, це ще й програма дій, модель для вибудовування життя, способи реагування на життєві ситуації. Будь-які казки корисні і добрі і злі, а наше завдання роз'яснити в момент читання, які риси героїв краще «приміряти» на себе.

Людині потрібні роки життя, щоб побачити всю палітру людських емоцій і вчинків. Казка ж допомагає пізнавати все це вже в перші роки життя - що є добро і зло, благородство і підлість. І навіть, якщо в казці головний герой здійснює негативні вчинки, необхідно вибирати ту казку, де він перевиховується і у казки хороше завершення, де герой перемагає за допомогою розуму, сміливості, а не підлості. Так само будь-яку казку необхідно обговорювати, оцінювати вчинки героїв, задавати питання про прочитане, просити висловити судження про героїв і сюжет. Дозволити дитині уявляти і мріяти. Вміти знаходити зерно мудрості та моральності, закладене в казці нашими предками.
«Одного разу Альберта Ейнштейна запитали, як ми можемо зробити наших дітей розумнішими. Його відповідь була простою і мудрою. Якщо ви хочете, щоб ваші діти були розумні, сказав він, читайте їм казки. Якщо ви хочете, щоб вони були ще розумнішими, читайте їм ще більше казок ».

Необхідність у читанні книг є не тільки у дітей, але і дорослих. Як і те, яку літературу вибирати, благотворно впливає на розвиток людського інтелекту. Дослідження оксфордських вчених довело, що читання приносить для організму користі не менше, ніж спортивні вправи, оскільки в процесі читання літератури людина вправляє весь мозок. Залежно від способу читання (читати заради задоволення або аналізуючи текст) людський організм задіє різні механізми, що дозволяють тренувати пізнавальні здібності мозку.

Вчені довели, що при читанні включається ефект "занурення" в книгу, коли людина подумки уявляє себе на місці героя, тобто в мозку починають функціонувати ті області, які в інший час не бувають задіяні. Варто відзначити, що даний ефект не виникає при перегляді телевізора або в процесі комп'ютерної гри.

Крім стимулювання мозкової активності, читання «правильної літератури» вчить висловлювати свої думки, грамотно вибудовувати свою промову.

Причина криється в тому, що читання не обмежує людську фантазію. Саме тому, як правило, поставлений за книгою фільм не відповідає очікуванням глядачів, що намалювали у своїй уяві зовсім іншу картину. Чим більше людина читає, аналізуючи і оцінюючи поведінку і вчинки героїв твору, тим більше і краще формується його характер і індивідуальність.
Варто також відзначити, насамперед вчені рекомендують читати наукову фантастику, оскільки саме ця література стимулює мозкову діяльність, розвиває уяву і мислення.

Читайте хорошу художню літературу. Розвивайтеся самі і прищеплюйте здорову звичку до читання книг своїм дітям. Не дарма кажуть вчені, що люди діляться на дві категорії: тих, хто читає книги і тих, хто слухає тих, хто читає.

Як реагувати на погані оцінки дитини?

   Більшість мам і батьків бажають бачити свою дитину талановитою, розумною і успішною. Але часто ці очікування перетворюються в проблем, а шкільні оцінки малюка стають головною темою розмов в сім’ ї.  
     Подібні бесіди можуть викликати негативні емоції, як у дитини, так і в батьків. Побачивши оцінки в електронному журналі чи в щоденнику своєї дитини, мами і тата в паніці починають вичитувати, сварити та карати малюка. Діти батьків, які часто поводяться  таким  чином, як правило, перестають довіряти дорослим і починають приховувати оцінки. 

Не сваріть дитину за погані оцінки. Навіть якщо вас дуже засмучують погані оцінки дитини в школі, потрібно уникати читання нотацій, необґрунтованих звинувачень, осуду, погроз і покарань. Вашу відкриту негативну реакцію малюк сприйматиме як оцінку своєї особистості. Дайте зрозуміти дитині, що ви любите і приймаєте її, не зважаючи ні на що. 
Не будьте байдужим до поганих оцінок.  Не варто говорити, що шкільні оцінки нічого не варті і наводити приклади двієчників, які в результаті стали успішними людьми. Батькам варто розуміти, що двійки – це «симптоми» тих чи інших проблем в житті дитини. 
 Не виконуйте за дитину завдання. Звичайно, на пояснення досить часто не вистачає часу і здається, що набагато простіше виконати за школяра все домашнє завдання і забути про проблему. Проте це не вихід, оскільки для малюка від такої допомоги не буде ніякої користі.
Рекомендації батькам гіперактивних дітей


У своїх відносинах із дитиною дотримуйтеся «позитивної моделі». Хваліть її в кожному випадку ,коли вона цього заслужила ,підкреслюйте успіхи. Це допоможе зміцнити в дитини впевненість у власних силах.
   Уникайте повторень слів «ні» і «не можна».
   Говоріть стримано,спокійно і м’яко.
   Давайте дитині тільки одне завдання на певний відрізок часу, щоб вона могла його завершити.
   Для підкріплення усних інструкцій використовуйте зорову стимуляцію.
   Заохочуйте дитину до всіх видів діяльності ,що вимагають концентрації уваги.
   Підтримуйте вдома чіткий розпорядок дня. Час прийму їжі ,виконання домашніх завдань і сну повинний відповідати цьому розпорядкові.
   Уникайте по можливості скупчень людей. Перебування у великих магазинах , на ринках, у ресторанах тощо чинить на дитину надмірно стимулюючий вплив.
   Під час ігор обмежуйте дитину тільки одним партнером. Уникайте неспокійних, гучних приятелів. Оберігайте дитину від стомлення, оскільки воно призводить до зниження самоконтролю і наростання, гіперактиdності. Давайте дитині можливість витрачати надлишкову енергію. Корисна щоденна фізична активність на свіжому повітрі: тривалі прогулянки, біг, спортивні заняття. 

 Рекомендації батькам з виховання обдарованої дитини

1. Дитина – це не експериментальний майданчик для психолого-методичних новацій та апробації, це не іграшка і не втіха, не «помічник» на старість.
2. Даруйте дитині батьківську любов, повагу, створіть умови для розвитку, дайте можливість їй жити власним життям. Не задовольняйте власні емоції за рахунок дітей.
3. Допомагайте, але не заважайте їм самим робити свій вибір.
4. Виховуйте дитину як рівну собі, тоді вона буде відстоювати власну думку, поважати інших, буде вільною, талановитою особистістю.
5. Спілкуйтесь частіше з дітьми, намагайтеся бути в курсі їх справ, підтримуйте їх у будь-якій ситуації, пояснюйте існування різних точок зору.
6. Підтримуйте родинні стосунки, влаштовуйте сімейні свята, ігри.
7. Виховуйте дитину в гармонії з природою.
8. Дайте можливість дитині спробувати себе в різних напрямках творчої діяльності, не дозволяйте кидати розпочату справу, доки не отримаєте перших результатів, щоб зробити певні висновки.
9. Спонукайте до праці, примушуйте виконувати певну роботу, навіть інколи за рахунок свого часу.
10. Радійте успіхам ваших дітей.
11. Виражайте свою любов до дітей так, щоб вони її відчули.
12. Пам’ятайте, що любов – це і турбота про інших.
13. Пам’ятайте, що проблеми дитини – це проблеми батьків і починати щось змінювати треба спочатку з себе.
Рекомендації батькам, які бажають розвивати здібності своїх дітей.
1. Не стримуйте розкриття потенціальних можливостей психіки.
2. Уникайте однобокості у навчанні та вихованні.
3. Не позбавляйте дитину ігор, забав, казок, створюйте умови для виходу дитячої енергії, рухомості, емоційності.
4. Допомагайте дитині в задоволенні основних людських потреб (почуття безпеки, кохання, поваги до себе та оточуючих), оскільки людина, енергія якої прихована, найменш спроможна досягти висот самовираження.
5. Залишайте дитину на самоті й дозволяйте займатися своїми справами. Пам’ятайте: якщо ви хочете своїй дитині добра, навчіть її обходитись без вад.
6. Підтримуйте здібності дитини до творчості й проявляйте співчуття до невдач. Уникайте незадовільної оцінки творчих спроб дитини.
7. Будьте терплячими до ідей, поважайте допитливість, питання дитини. Відповідайте на всі запитання, навіть якщо вони, на ваш погляд, виходять за межі дозволеного.
      Як потрібно спілкуватися батькам один з одним в  сім’ї, щоб дитина почувалася щасливою   
1. Створити природні і доброзичливі умови спілкування в сім’ї.
2. Бути тактовними та ввічливими один з одним.
3. Не сваритися та не сперечатися в присутності дитини.
4. Цікавитися справами один одного.
5. Намагатися не критикувати своїх чоловіка чи дружину.
6. Не робити зауважень в присутності дитини.
7. Регулярно сідайте разом за стіл.
8. Обмінюйтесь думками, радьтеся з членами сім'ї, цікавтеся їх думкою.
9. Постарайтеся концентрувати свою увагу на хороших сторонах. Не дуже концентруйтеся на дратівливих звичках вашого супутника життя. Долайте своє роздратування, зверніть увагу на картину в цілому, замініть негативні емоції в своїй свідомості позитивними.
10. Робіть компліменти членам сім'ї.
11. Діліться своїми радощами і печалями. Знання подій, що відбуваються в житті всіх членів сім'ї, створює єдність, оскільки у вас з'являється загальний фундамент для досягнення успіху в майбутньому. 
12. Створити такі умови в сім’ї, при яких дитина бачитиме її в ідеалі.    






ВІД УСІЄЇ ДУШІ ВІТАЄМО З ДНЕМ МІСТА І ХОЧЕМО ПОБАЖАТИ ВІЧНОГО ПРОЦВІТАННЯ ЦЬОМУ ЧУДОВОМУ КУТОЧКУ НА ПЛАНЕТІ.
НЕХАЙ ЖИТТЯ ТУТ БУДЕ ВЕСЕЛИМ І ЩАСЛИВИМ,
НЕХАЙ ДІТИ ДЗВІНКО СМІЮТЬСЯ,
НЕХАЙ МОЛОДЬ УСПІШНО НАВЧАЄТЬСЯ І БРАВО ПРАЦЮЄ,
НЕХАЙ ТУТ КОЖЕН ВІДЧУЄ СЕБЕ ПОТРІБНИМ І ВАЖЛИВИМ ДІЯЧЕМ,
ХАЙ БУДЕ ШАНА І ПОВАГА ВСІМ ЛЮДЯМ ПОХИЛОГО ВІКУ.
НЕХАЙ МІСТО РОСТЕ, РОЗВИВАЄТЬСЯ І ЗАЙМАЄ ОСОБЛИВЕ МІСЦЕ В СЕРЦЯХ ЙОГО ЖИТЕЛІВ.

Адміністрація закладу

НАВЧАЛЬНІ ЗАНЯТТЯ, ПІСЛЯ ПЕРШИХ ОСІННІХ КАНІКУЛ, РОЗПОЧНУТЬСЯ З ВІВТОРКА 16 
ЖОВТНЯ 2018 РОКУ 
20.09.2018 р. -17:00
Відбудиться  батьківська  конференція!!!













































22.03.2018 о 17:оо- відбудуться батьківські збори! Явка обов`язкова!



Свята в березні 2018:
r179401 1 березня r1794052 Всесвітній день цивільної оборони
r179401 3 березня r1794052 Всесвітній день письменника
r179403 8 березня r1794053 Міжнародний жіночий день
r179403 9 березня r1794053 Міжнародний день ді-джея
r179402 10 березня r1794052 День землевпорядника
r179404 14 березня r1794054 День захисту прав споживачів
r179408 21 березня r1794058 Міжнародний день лялькаря
r179409 22 березня r1794059 Всесвітній день водних ресурсів

r179412 24 березня r1794062 Всесвітній день боротьби пpоти туберкульозу
r179413 25 березня r1794063 Міжнародний день пам'ятi жертв рабства тa трансатлантичної работоргівлі
r179412 25 березня r1794064 День Служби безпеки України
r179413 26 березня r1794065 День Внутрішніх військ МВС
r1794140 27 березня r1794066 Міжнародний день театру.


З метою дотримання режимів газоспоживання і забезпечення надійного і безперебійного електро-газопостачання у період погіршення погодних умов управління освіти виконавчого комітету Покровської міської ради інформує про призупинення освітнього процесу з 03.03.2018 р. по 11.03.2018 р. (включно) в усіх закладах дошкільної (садочки) та загальної середньої (школи) освіти (Протокол №5 від 02.03.2018 р. позачергового засідання комісії з питань техногенно-екологічної безпекиі надзвичайних ситуацій).

У випадку відсутності можливості забезпечити догляд за дітьми дошкільного віку працюватимуть чергові групи на базі дошкільного відділення КЗ "НВК №1" (КДНЗ №17). Адреса закладу - вул. Центральна, 33А.
За довідками звертайтесь:
начальник управління освіти Рубаха Галина Петрівна - 4-22-04;
заступник начальника управління освіти Сапа Ірина Миколаївна - 4-23-95;
завідуюча інформаційно-методичного центру управління освіти Чернишова Вікторія Віталіївна - 4-35-41;
керівники закладів освіти.
Заклади позашкільної освіти (Будинок творчості дітей та юнацтва, Дитячо-юнацька спортивна школа) працюють у звичайному режимі.
Запрошення на свято

8 Березня!
На лісовій галявині
Розквітли вже підсніжники.
Свято наближається,
День краси та ніжності.
Завітайте у наш клас гості наші любі,
Подарунки готували
Діточки усі!

Свято відбудеться  16.03.2018 о 14:00





Дитячі заповіді для мам, татусів, бабусь і дідусів

1.Шановні батьки! Пам’ятайте, що ви самі запросили мене у свою родину. Колись я залишу батьківську оселю, але до того часу навчіть мене, будь ласка, мистецтва слухати і бути людиною.

2.У моїх очах світ має інший вигляд, ніж у ваших. Прошу вас, поясніть мені, що, коли і чому кожен із нас у ньому має робити.

3.Мої ручки маленькі — не очікуйте від мене досконалості, коли я застеляю ліжко, малюю, пишу або кидаю м’яча.
4.Мої почуття ще недозрілі — прошу, будьте чутливими до моїх потреб. Не нарікайте на мене цілий день.

5.     Щоб розвиватися, мені потрібне ваше заохочення, а не тиск. Лагідно критикуйте й оцінюйте, але не мене, а лише мої вчинки.

6.Дайте мені трохи самостійності, дозвольте робити помилки, щоб я на помилках учився. Тоді я зможу самостійно приймати рішення у дорослому житті.

7.Прошу, не робіть усього за мене, бо я виросту переконаним у своїй спроможності виконувати завдання лише відповідно до ваших очікувань.

8. Я вчуся у вас усього: слів, інтонації, голосу, манери рухатися й поводитися. Ваші слова, почуття і вчинки повертатимуться до вас через мене. Так справедливо влаштувала природа зв’язок між поколіннями. Тому вчіть мене, будь ласка, найкращого

9.Пам’ятайте, що ми разом не випадково: ми маємо допомагати одне одному в цьому безмежному світі.

10.Я хочу відчувати вашу безмежну любов, хочу, щоб ви частіше брали мене на руки, пригортали, цілували. Але обережно, аби ваша любов не перетворилась на милиці, що заважатимуть мені робити самостійні кроки.

Любі мої!
Я вас дуже люблю!!!
Покажіть мені, що і ви теж мене любите.

Методичні рекомендації батькам
щодо художньо-естетичного
розвитку дитини


       Ознайомлюйте дітей з різними видами мистецтва  шляхом розглядання картин в музеях образотворчого мистецтва, перегляду репродукцій, ілюстрацій в журналах, книгах, відвідування різноманітних виставок.
  • Вправляйте у визначенні жанру живопису : пейзаж, натюрморт, портрет, казковий, побутовий, анімалістичний.
  • Надавайте  можливість самостійно зображувати предмети, тварин, дерева, транспорт, людей, та інше.
  • Підтримуйте бажання малювати, ліпити, аплікувати, конструювати, передавати свої враження в зображеннях.
  • Виважено ставтесь до вибору  матеріалів зображення, спонукайте до основ рукоділля: вишивання, шиття, бісероплетіння.
  • Заохочуйте творчість дитини, підтримуйте  її ініціативу.
  • Надавайте дитині можливість слухати досконалі за формою, доступні для розуміння сольні та хорові твори.
  • Підтримуйте бажання слухати музику, емоційно відгукуватися на неї, передавати свої враження.
  • Виважено ставтесь до вибору дитиною музичних творів для прослуховування, пропонуйте її увазі не лише легку, ритмічну дорослу музику, а й класичну та дитячу.
  • Вправляйте дітей  у визначенні жанру музичного твору, називанні інструмента, на якому він виконується.
  • Використовуйте музику в аудіо – та відеозаписах.
  • Організовуйте  перегляд доступних дітям за змістом оперних і балетних вистав,  відвідування концертів, музеїв.
  • Навчайте дитину розрізняти «музику природи» – співи птахів, звуки різних комах, шелест листя дерев та хвиль води тощо, порівнювати природну музику зі створеними людьми мелодіями, знаходити в них спільне  та відмінне.
  • Використовуйте високохудожню музику з яскравими образами, різними настроями, під яку дитина може по-різному відтворювати ходьбу, біг, стрибки, рухи танцю тощо.
  • Розвивайте вокальні дані дитини, його музичні та акторські здібності; – вправляйте дитину в умінні співати  дзвінко, легко, правильно інтонуючи мелодію.
  • Викликайте в дитині піднесене, радісне самопочуття від співу;
  • навчайте сприйнятливості до емоційної реакції на музичний твір.
  • Залучайте дитину до спільних  співів.
  • Сприяйте виникненню бажання придумувати нескладні мелодії.
  • Залучайте до театрально-ігрової діяльності.
  • Створіть театр вдома: розігруйте елементарні життєві ситуації з іграшками, інсценізуйте знайомі літературні твори, казки, оповідання, вірші.
  • Звертайте увагу дитини на осмислення змісту художніх творів, особливості характерів та поведінки різних персонажів.
  • Навчайте оволодівати засобами емоційної виразності, виражати почуття мімікою, жестами, інтонацією, словами; вправляйте в цьому.
  • Заохочуйте творчість дитини, підтримуйте її ініціативу, схвалюйте вдале виконання ролі.
  • Відвідуйте разом з дітьми театри (ляльковий, драматичний, юного глядача тощо).




















Любов є найбільшою рушійною силою у всьому світі. Це те, заради чого чоловіки готові згортати гори, а жінки слідувати за своїм коханим навіть на край світу. Про неї написано і сказано так багато, що здавалося б нічого нового вже сказати просто не можливо, але будь який закоханий це з легкістю спростовує, знаходячи слова, вирази і вчинки, які представляють його особисту любов все в новому і новому світлі. Це унікальне почуття і стан душі. Воно глибоко духовне і всілякі спроби опошлити це, дароване нам Богом чудо, розбиваються як хвилі об скелю. Любов - це фундамент здорових відносин і запорука успіху. Вона дає перемогу при будь-якому розкладі і разом з тим, більш терплячого і спокійного ставлення, ніж відносини закоханої людини до причин і обставин, які можуть стати перешкодою в його почуттях не можна і уявити. Здавалося б протиріччя, адже любов виключає байдужість. Вона ревно і більш упереджена, ніж будь-яке інше почуття і разом з тим вона дає той рівень спокою і відчуття порядку, який не під силу отримати у відсутності любові. Це не дивно, адже нам відомо, що сказано про те, що Сам Бог - є любов. Так само нам відомо, що Бог створив людину за образом Своїм і подобою. Чоловіка і жінку створив Господь і любов між ними - це природний стан людини.
День всіх закоханих тому підтвердження. Якщо зазирнути в історію походження цього, без перебільшення - унікального свята, то можна помітити безліч протиріч, проте, за даними проекту DilovaMova.com, свято є, свято любимо і поважаємо в народі, воно очікуємо і хвилююче для багатьох з нас. Чому воно дійшло до наших днів? Не питання! Зі Святого Письма може дізнатися кожен, що любов довготерпить і любов милосердствує, не заздрить і не величається, не надимається і не поводиться нечемно, навіть не шукає свого; Вона не дратується і не думає лихого, не радіє з неправди, а поспішає сорадоватись істині; Любов покриває всі гріхи і всьому вірить, не втрачає надії і все переносить; «Любов ніколи не перестає, хоча і пророцтва припиняться, і мови замовкнуть, і знання скасується.» - так сказано про кохання. Не дивно чому День, який належить усім закоханим не зник, а продовжує радувати нас своєю присутністю.
У День всіх закоханих усі ми один від одного очікуємо, але більш готуємо один одному - закоханий закоханому, маленькі і не меленькі сюрпризи. Не обов’язково це буде одноденна поїздка на Канари, не обов’язково це буде непередаваний вечір в дорогому ресторані. Можливо це буде не один день і не один вечір. Можливо буде щось інше - тепле слово або обійми, поцілунок або маленька квіточка. Це не важливо. Важливо, що це буде певним знаком. Знаком, який можливо для стороннього здасться зовсім не значним, але для закоханих це буде особлива і неповторна подія - знак любові, знак небайдужості, знак потаємного й унікального стану - стану, який переживе все. Стану, який збережеться назавжди. Стану кохання!

Лютий 2018

11нд лютогоДень Незалежності держави-міста Ватикан
11нд лютогоДень хворого
11нд лютогоМіжнародний день жінок і дівчаток в науці
11нд лютогоРічниця перемоги ісламської революції в Ірані
12пн лютогоМасляна
13вт лютогоВсесвітній День радіо
14ср лютогоДень всіх закоханих
15чт лютогоДень державності Республіки Сербія
15чт лютогоДень комп’ютерника
15чт лютогоДень пам’яті воїнів - інтернаціоналістів
15чт лютогоМіжнародний день дітей, хворих на рак
15чт лютогоСтрітення Господнє
16пт лютогоДень Незалежності Литви
16пт лютогоКитайський Новий рік
16пт лютогоНаціональне свято КНДР
17сб лютогоДень кота в Європі
17сб лютогоДень спонтанного прояву доброти
18нд лютогоДень Незалежності Ісламської Республіки Гамбія
18нд лютогоПрощена неділя
19пн лютогоДержавний герб України
19пн лютогоПочаток Великого посту
20вт лютогоДень Героїв Небесної Сотні
20вт лютогоДень соціальної справедливості
21ср лютогоМіжнародний день рідної мови
22чт лютогоМіжнародний день підтримки жертв злочинів
23пт лютогоДень Республіки Гайана
24сб лютогоДень Незалежності Естонії
25нд лютогоДень Незалежності Кувейта
25нд лютогоПерший офіційний Державний герб України
26пн лютогоПочаток війни Росії проти України
27вт лютогоДень Незалежності Домініканської Республіки
27вт лютогоМіжнародний день полярного ведмедя
28ср лютогоВсесвітній день рідкісних захворювань
28ср лютогоДень працівників патрульно-постової служби України



Призупинення освітнього процесу в закладах освіти міста продовжено до 13 лютого 2018 року включно.

Заняття у закладі освіти відновлюються 14 лютого 2018 року .






















Комментарии